TADY se dozvíte KDE nakupuji a spoustu dalších informací o second handech!

středa 29. února 2012

Trochu jiné nákupy

Výhodou toho, když nakupujete v sekáčích, je samozřejmě také to, že ušetříte opravdu spoustu peněz. Díky tomu si pak můžete dopřát čas od času i pořádné nákupy v kamenných obchodech, na které by normálně nebyly finance..


 Nakoupila jsem triko Replay, tílko Diesel, svetřík s krátkými rukávy HM, objednala si z hudebního obchodu triko Rolling Stones a Beatles(vím, že za to mě jedna osoba bude pravděpodobně nenávidět, nicméně si za to může sama , protože mě tím nakazila a vlastně mě stejně nenávidí už od minule, takže zkrátka zdravím M, že ji mám moc ráda:))
 Bundu Esprit a hnědou tuniku 1060 clothes. A nebyla bych to já, abych nakonec přeci jen nevybrala něco ve slevách: na tyhle boty v Tescu jsem koukala už dlouho a teď neodolala a koupila je zlevněné z 550CZK na asi 170CZK. Podobné jsem měla asi před třemi lety a byly to ty nejlepší a nejpraktičtější boty, takže už se těším, až je zase obuju!

pozn.: Jsem si jistá, že většina z Vás mě prokoukla:P Z těchto věcí je z originálního obchodu pouze tunika 1060 clothes (mimochodem taky ve slevě) a boty. Jinak stálo vše ostatní 10-30 CZK!:)
Tak se přiznejte-kdo mi věřil a kdo mě měl prokouknutou hned od začátku?.)Poznali (by)ste, že je to ze sekáče?

8 komentářů:

  1. Ne že by to bylo poznat ale myslela jsem si to. Ty si přece královna hrabání tak co v kameném obchodě (tu tuniku chápu - je nádherná) ale sekáče jsou nej :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tričko Beatles je pěkný! :)

    OdpovědětVymazat
  3. skvělé úlovky! To je radost sledovat! http://katefashionstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. No ta mikča Replay mi byla podezřelá - vypadá přece jen trochu oldschool:) Nejvíc se mi líbí tričko Beatles!
    A botám z Tesca za 170,- jsem taky neodolala - mám je v černé i hnědé barvě:)

    OdpovědětVymazat
  5. to beatles triko se mi libi :) jen by me zajimalo, jak ty tuny obleceni, co mas a stale nakupujes, unosis?

    OdpovědětVymazat
  6. Ako sa volá tá stránka z kade si objednala tie tričká ?

    OdpovědětVymazat
  7. Beatles forever ! :-) A tunika mě okouzlila, na kolik vyšla ? Už ať je proboha to jaro,už chci nosit sáčka a kabátky :-)

    OdpovědětVymazat