TADY se dozvíte KDE nakupuji a spoustu dalších informací o second handech!

středa 15. února 2012

second hand

Dnes ještě zbytek nových věcí z jednoho z nákupů z minulého týdne. Pyžamo bych si normálně v sekáči nekoupila, ale tohle bylo úplně nové, takže jsem neváhala! Límec je další do sbírky, tenhle doplněk jsem si teď dost oblíbila. Vestička je mi trochu veliká, ale měla jsem jí k nákupu zadarmo:D
Dnes jsem byla hrabat zase a myslím,že se máte na co těšit,protože já mám velikánskou radost!:)
Mimochodem, chystám článek o obchodech kde nakupuji(konečně!:D) Takže už brzy ze budeme doufám potkávat;-)!

6 komentářů:

  1. těším se, i když nejspíš bydlíš dost daleko ode mě :D

    OdpovědětVymazat
  2. Bomba věci za super ceny, prosím o info, kde je najdu? http://katefashionstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Kači ! Zase to máš přehlídku jako z modního časopisu :-)1*** Šedý svetr se zabavuje! Tu vestičku si zmenši, není to složité- pokud trochu ovládáš šicí stroj.Já si svetry běžně upravuji "víc na tělo".Přejed boky na stroji přes proužek vliselinu nebo barevně podobné stužky(Nebude to vytahané)Stužce upal zapalovačem konce, nebude se to třepit.Zbytek odstřihni.Těším se na tvoje obchody, ale myslím si , že bydlíš opravdu daleeeeeko :-) Sekáčům zdar.Taky jsem včera něco přitáhla :-D pa.Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Na ten článek čekám, jak na boží smilování!! <3
    jinak vždy skvělé sekáčové úlovky!

    OdpovědětVymazat
  5. ta cedulka od vašich je bomba.
    znám to, mamča nám taky k Valentýnu vozí bonbošky a podobný věci. je to skvělý. ;)
    jinak máš fajn stránku, jsem ráda, že jsem na ni narazila!

    OdpovědětVymazat
  6. fiiiiiiiiiiiiha tak ten prvni svetr....

    OdpovědětVymazat