TADY se dozvíte KDE nakupuji a spoustu dalších informací o second handech!

pátek 24. února 2012

rrrr-andom!

 Nechci to s tou všehochutí nějak přehánět, ale sešlo se mi docela dost fotek, které bych Vám ještě ráda ukázala. Jinak všem přeju krásný víkend a děkuji za reakce na předchozí post o second handech!:-)

Nové prádlo ještě z vánočních slev

Jsem skoro "úchylná" na (svou) bílou techniku (notebook HP, mp4 iRiver, sluchátka Koss, telefon LG)





z mé školní praxe





 Nejlepší rtěnky! Zprava: chanel, Kate pro Rimmel, Catrice, Kate pro Rimmel, Sephora, Miss Sixty

Rozhodně se nepovažuji za nějakého narcise, nicméně tento měsíc (do)padla volba obrázku na prsten trošku sebestředně :DD

 svetr-sh za 10CZK, pásek COTE A COTE sh, kalhoty FF, náušnice z Portugalska, a šaty(tady jako halenka) s perličkami z Rodinky


vintage psaníčko po Babičce

laky na nehty-výhra z giveaway

10 komentářů:

  1. Víčko od piva Duff je perfektní a psaníčko po babičce ještě víc!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že si taky jednou pořídím rtěnku Chanel, zatím mám moc ráda Kate pro Rimmel. :)
    A kde máš praxi, ve školce? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky byl dlouho můj sen si rtěnku Chanel pořídit.. no, nakonec to dopadlo na dovolené, kde si člověk musí dělat radost:-) Praxi mám ve školce:)

      Vymazat
  3. Muahahahah, to je ale krásné víčko od Duff-a ... :D :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si říkám! Kdo tak úúúžasný ho asi může nosit?!:X :D

      Vymazat
    2. Někdo, kdo si u vás nechal vintage zlatý kruhy do uší :X .. :D

      Vymazat
  4. Tři věci mě hodně okouzlili. víčko od piva - psaníčko - prstánek? jak si tohle udělala mi hlavinka nebere :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné fotky :-) ten outfit s tím bíločerným svetrem je úžasnej!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj! perfektné fotky :) a si strašne krásna :) som nový sledovateľ a ak chceš môžeš byť aj ty mojim :)
    Kisses

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju Vám moc za milé komentáře!

    OdpovědětVymazat