TADY se dozvíte KDE nakupuji a spoustu dalších informací o second handech!

čtvrtek 16. února 2012

Random, Valentýn


Nové hodinky z rodinky:D za těch pár korun udělají docela parádu.

Moje první visací náušnice. Vždycky mi přišlo, že se ke mně takový typ nehodí. Nevím proč jsem změnila názor, když jsem je kupovala. Každopádně jsem je od té doby ještě nenasadila:D



S Taťkou jsem byla bruslit (respektive jsem měla brusle v tašce na břehu a celá zmrzla se donutila vyfotit aspoň pár fotek)

Bez huňatých svetrů to teď prostě nejde..

Nenalíčená ve slaďoučkém outfitu. Sako Vero-moda, černý cardigan Marks and Spencer, triko sh, řetízek z Clarie´s od M(vlastně celá tahle kombinace byl Její nápad:D:)), čelenka Primark




Tohle mě dojímá!.)



Nejlepší dárky od mého Rádi, co jsem mohla dostat! My Valentýna slavíme vlastně jenom proto, že máme zároveň výročí našeho vztahu. Letos jsou to čtyři roky, co jsme spolu.

5 komentářů:

  1. To je od maminky a tatínka moc hezkééé :-) Na nás se vyprdli. Jo a přijde mi, že jsi hrozně zhubla! Musím posoudit naživo! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Poslední fotka nemá konkurenci!

    OdpovědětVymazat
  3. ty hodinky jsou naprosto super náhodou! sleduji tě a zvu ks obě na GIVEAWAY ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta červená kabelka vypadá úžasně. Musí skvěle vynikat!

    OdpovědětVymazat
  5. Přítel Ti kupuje časopis o hubnutí?:))

    OdpovědětVymazat