TADY se dozvíte KDE nakupuji a spoustu dalších informací o second handech!

neděle 5. února 2012

Nedělní

Právě jsem přišla z nákupů v second handu. Pořídila jsem perfektní věci ze kterých mám upřímnou radost! Brzy se tu určitě objeví:)  Dnes Vám zatím ukážu mentolovou kabelku, kterou jsem si pořídila za 10CZK. Takovou jsem chtěla už dlouho: ideální, když chci jít do města jen s penězi a telefonem a nechci to nosit po kapsách..

Ještě bych Vám chtěla doporučit tento krém od Dermacol. Vrátila jsem se k němu asi po dvou-třech letech. Dá se používat jak na den, tak na noc, navíc je vhodný také jako báze pod make-up. Vypozorovala jsem, že mému typu pleti vyhovují přípravky s výtažky z moře a tento obsahuje výtažky z mořských řas.  Mám po něm pleť krásně hebkou, sjednocenou, hydratovanou.

4 komentáře:

  1. Dobrý kup!http://katefashionstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Ahoj, mohu se zeptat, jake navstevujes sekace? Diky! panifeciskova.blogspot.com

      Vymazat
  3. chvalim za nakup, tiez chcem! ♥ mary

    OdpovědětVymazat