TADY se dozvíte KDE nakupuji a spoustu dalších informací o second handech!

středa 1. února 2012

Fight!

 Kdybych si měla vybrat jednu věc z mé kosmetické taštičky, kterou mám nejraději, byla by to tvářenka. Tuhá tvářenka. Vypadá tak roztomile! Jejich kouzlu jsem naprosto propadla už asi před dvěma lety, kdy jsem si koupila svou první od Max Factor-a tu používám vlastně do dnes. Přibylo k ní však pár dalších a já bych Vám je teď ráda představila a srovnala.
A napište mi: Jaké tvářenky používáte vy? Spíš ty pudrové, nebo tuhé? A máte zkušenost s nějakou z těch, o které jde dneska ve článku?

zleva: Tvářenka Essence, kolekce NATvent URista odstín 01 YOU´RE MY DRAGONFLY, SUGAR; tvářenka CATRICE CO1- Tigerlily; gelová tvářenka Essence kolekce Vampire/ s Love, tvářenka Max Factor odstín 18- Soft cardinal.




  • Tvářenka Essence, kolekce NATvent URista odstín 01 YOU´RE MY DRAGONFLY, SUGAR Tuhle jsem pořídila ve výprodeji za 5Kč (tyhle výprodeje miluju:D!). Aplikace v tyčince mi tolik nevyhovuje, jako když nanáším prstem. Barva je růžovo-oranžová, trvanlivost velmi nízká. Běžnou cenu nevím. Tipuji tak 49Kč. Dávám jí 3.-4.místo.
  • Tvářenka CATRICE CO1- Tigerlily Barva sytě oranžová, nanášení opět skrze tubičku, což může být výhodou(no, ale taky nemusí), špatně se stínuje k vytváření přirozeného přechodu(má fakt divnou konzistenci-připomíná mi voskovku). Výdrž je velmi nízká. Ačkoliv mám kosmetiku Catrice ráda, tuhle tvářenku nedoporučuji. Líbí se mi na ní jen ta barva. Cena byla myslím nějakých 99Kč. Podělí se o 3-4.místo ze čtyř.
  • Gelová tvářenka Essence kolekce Vampire/ s Love  Většina z Vás už o ní určitě slyšela. Je to zázrak. Tahle tvářenka je na rozdíl od těch ostatních gelová(tekutá), vypadá jako krev, barva je velmi sytá, má pumpičku, kterou si barvu nanesete na prst a nanášíte (nezapomenout prst umýt!). Výdrž je neuvěřitelná-řekla bych, že  vydrží tak půl dne určitě. Vytváří krásný vzhled-takové ty mrazem ošlehané tváře:) Ačkoliv mi ještě hodně zbývá, koupila jsem si ještě jednu do zásoby-hrozně mě mrzí, že je to pouze limitovaná kolekce. Myslím, že by ji firma Essence měla zařadit do běžného sortimentu. Cena asi 70Kč. Dávám jí 1.místo.
  • Tvářenka Max Factor odstín 18- Soft cardinal. Moje stálice. Nádherně se přizpůsobí tónu Vaší pleti, vypadá velice přirozeně, krásně se s ní pracuje a vydrží (ale o něco méně než ta gelová výše). Nedávno jsem z hrůzou zjistila, že ji Max factor přestal vyrábět. Ve stojanech s výprodeji v Rossmannu a na aukru se mi ještě podařilo ulovit dvě do zásoby (a za mnohem nižší cenu). Nevzpomínám si, kolik byla běžná cena přesně, ale bylo to něco málo přes 200Kč.
Z leva: YOU´RE MY DRAGONFLY, SUGAR; CATRICE; Vampire´s love a Max factor
Nakonec bych chtěla ještě něco vysvětlit. Jde o focení před zrcadlem. Je to věc, kterou jsem vždy také odsuzovala, ale teď to sama dělám. Protože už se objevil první komentář, který na to naráží, ráda bych to teď vysvětlila zveřejněním své odpovědi na zmiňovaný komentář a dál už se k tomu nevracela:

Vím, čekala jsem, že to někdo zmíní.. Mám pro to ale hned několik vysvětlení: Největším důvodem je světlo. Venku je hrozně brzy tma a v koupelně máme dobré osvětlení (i když už je večer, tak tam fotky vyjdou hezky). Další důvod je, že je venku hrozná zima:D Vím, že se dá fotit i jinde v domě, ale to bych zase musela sáhodlouze nastavovat samospoušť a nafotit hodně fotek(abych z noch vybrala jendu, která by vypadala, jak bych chtěla..) Fotky před zrcadlem také nemám ráda (a už jsem kvůli nim také parkrát někoho napadla:D), ale teď už sama chápu, že je to (v tomto období) opravdu nejlepší řešení..
Doufám tedy, že ještě pár fotek před zrcadlem zvládnete/zvládneme:D Slibuju, že až se oteplý, už tu neuvidíte ani jednu jedinou:D

1 komentář:

  1. fotky před zrcadlem mi nevadí, ale ten pravopis a stylistika - to je horší..nechci tě nijak napadat, spíš to ber jako kamarádskou radu, na co si dát větší pozor při psaní článků ;) :)

    OdpovědětVymazat