TADY se dozvíte KDE nakupuji a spoustu dalších informací o second handech!

pátek 3. února 2012

Medvěd

Chcete vidět, jak jsem vypadala včera, když jsem se musela vydat do města? Vážně?! Možná by stačilo dát sem fotku medvěda..
No dobře, tady to je..


Nejhuňatější kožich z aukra
svetr z vlny sh
kožené rukavice FF (pod tím ještě klasické látkové)
kalhoty Orsay
sluneční brýle ASOS
mega šála sh
... a Pepsi na zahřátí, eh o.O a tý šupinatý pusy si nevšímejte.

A teď upřímně: potkali jste někoho nabalenějšího?:D

5 komentářů:

  1. super! :)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bez čepice??by mi umrzla hlava...sluší ti to i nabalený,ale tu modu nenoseni cepic vubec nechapu

      Vymazat
    2. :D čepici jsem měla také, ale upřímně-vypadala jsem v ní jako debil, takže jsem fakt neměla chuť se v ní ještě fotit:D

      Vymazat
  2. Ten outfit je báječný. Pěkný blog!

    OdpovědětVymazat