TADY se dozvíte KDE nakupuji a spoustu dalších informací o second handech!

sobota 11. února 2012

Na gauči

Další novinky za pár korun ze second handu už sedí u mě doma na křesle..
Nejvíc nadšená jsem z bordó svetříku s límcem z pravé kožešiny, který až úchylně ladí s mou barvou vlasů!

5 komentářů:

  1. Ty jo, moc pěkné věci!:-) Kam ty na to chodíš...?:-P

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych se chtěla pyšnit s takovými úlovky ze sh!! :) Máš štěstí

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé kousky!...ale vlastně mě to u tebe ani nepřekvapuje :P

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych taky strašně chtěla vidět ten sekáč, kde nakupuješ! U nás v Brně jsem nic tak levnýho a hezkýho nikdy neobjevila. Ale to není jeden kousek oblečení, dáváš to sem pořád:D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi z Ostravy že? Můžeš mi prosím poradit, kde nakupuješ ty kousky za 10 korun? Četla jsem tady o tom secondhandu v bývalém mainlu, ale tam na mě nikdy nic pohádkového nezbyde :D. Nejvíc se mi líbí ten Espritový svetřík

    OdpovědětVymazat