TADY se dozvíte KDE nakupuji a spoustu dalších informací o second handech!

středa 1. února 2012

Shopping

Opět jsem nakupovala v sekáčích. Tohle je jen pár pořízených věcí. Zbytek ši šetřím do dalších postů .. Tři věci jsou HM, jedna Vero moda. Zbytek nevím. Nejdražší věc stála 40Kč. Nejlevnější 1 Kč. Uhodnete co?

20 komentářů:

  1. Tak u nás máme taky sekáč, za 1Kč tam není nic a ostatní 50 - 20 Kč PO - Pá, ale takové hadry co tam mají hned vyhazuji do popelnice:-(
    A ty jsi našla takové poklady, tiše závidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky znám takové sekáče, byla jsem to jednou a vzdala to-a přitom vypadaly tak nadějně:D

      Vymazat
  2. Souhlasím..opravdu umíš najít skvělé věci..u nás za 1 Kč také nic není..a ten kabátek v minulém příspěvku za 10 Kč, to je úplně něco nerálného. U nás by byl alespoń za 300 Kč. Myslím, že byl skvělý příspěvěk právě o tom, kam chodíš nakupovat :) jsi skvělá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, příspěvek o tom, kde nakupuji chystám, tak snad pomůže a taky něco ulovíš:) Ten kabátek za 10Kč mě dostal taky. Když sjme ho kupovala byl hrozně špinavý, tak asi pro to ho dali tak levně, ale stačilo ho dát do čistírny, zašít jednu malou dírku a bylo hotovo:)

      Vymazat
  3. To má někdo štěstí, ale přeju Ti to! :D

    OdpovědětVymazat
  4. oooooh! 1kč? no to si dělas srandu,ne?! :D páni! já Tě nemám ráda! :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, kolik lidí už mě za to nemá rádo?:DD Raději nepočítat!:D

      Vymazat
  5. Moc hezke, dobry nakup!
    http://katefashionstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. U nás je to všechno předražený,někdy se vyplatí zajít si koupit rovnou nové oblečení.A ve kterém městě nakupuješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většina second handů co znám je také předražených. Tohle je ale většinou ze sekáčů, které v Hradci Králové, nebo v Náchodě bývají jen jednou do měsíce. Nakupuji v Královehradeckém kraji:)

      Vymazat
  7. Ty boty a to tričko nad nima. Ach uch och. ♥

    OdpovědětVymazat
  8. ty boty jsou super!:) a ten sekáč chci u nás mít:O

    OdpovědětVymazat
  9. To jako opravdu? 40Kč? OMG, proč se vždycky takovým slevovým akcím vyhnu obloukem?
    Největší radost bych asi měla z prvního trička. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, a vidíš co se tam dá najít!:) Takže příště, až takovou akci potkáš, tak tam pěkně zapluj:D a uvidíš, že se tam dají vyhrabat perfektní věci!:)

      Vymazat
  10. Ha! A první mikina je z Hmka, protože jí mám odtamtud taky! :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Já tě nemám ráda :-D kabátek za deset korun? u nás v sekáči tak za 400. něco za korunu? to tam snad nemáme nic. nejlevnější jsou tam snad ramínka k podprsence za dvacku. asi se přestěhuju - kde že to bydlíš? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to s těma ramínkama mě dostalo:D Já když najdu něco za korunu, tak je to taky fakt zázrak(stalo se mi to jen párkrát) a ten kabátek, jak už jsem tady psala-to jsem sama koukala:). Přestěhuj se do Královehradeckého kraje:D

      Vymazat
  12. Děkuju Vám všem za komentáře!:)

    OdpovědětVymazat