TADY se dozvíte KDE nakupuji a spoustu dalších informací o second handech!

pátek 3. února 2012

RANDOM


 Do drogerie jsem si šla pro peeling (pořídila jsem jeden pro citlivou pleť), vychvalovanou tyčinku na akné Aknestop a pro šampon na vlasy(vybrala jsem barvu Bordó-vypadá úplně jinak, než na fotce:P. Už ji mám na vlasech, tak brzy uvidíte výsledek:)) a kromě toho si odnesla ještě jahodově růžové stíny na oči od Essence a náhrdelník na stužce ze slev.

omlouvám se za to neupravené obočí:P

 Miluju rtěnky s tímhle obalem:) (2x Sephora, 1x Manhattan)

4 komentáře:

  1. Krásné http://katefashionstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Katy jaké jsou ty rtěnky od Sephory? Nevysušují moc? Já tam jednou viděla ve slevě, zkusila jsem si jí a bylo to šílené, ale třeba právě proto byly ve slevě, že už byly jetý :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, mně vyhovují moc! Zrovna včera jsem se o nich bavila s kamarádkou-že jsou to jedny z mála rtěnek, které mi rty nevysušují, naopak hydratují (tedy alespoň ty, které mám doma), barva intenzivní, vydrží na rtech dlouho, nesmívají se atp. Já je určitě doporučuji;)

      Vymazat
  3. vííííííc random fotek!!! :D a ta poslední fotka je prostě super :)

    OdpovědětVymazat