TADY se dozvíte KDE nakupuji a spoustu dalších informací o second handech!

neděle 12. února 2012

Random

 Na přání vkládám pár fotek nezařaditelných jinam, než do příspěvku s názvem Random..
(Možná by nebylo od věci vysvětlit význam tohoto slovo, když se s ním teď blogerky tak často ohánějí. Tedy: Random = slovo pocházející z angličtiny. Zkráceně znamená "vybráno bez vzájemné spojitosti." )

Miluju, když v sekáči narazím na kousky z Primarku. Jako třeba tuto kabelku.
Ach, jasmínový čaj♥

Nejlepší sprcháč! Neuvěřitelná vůně! Zdravím LUSH ;)

Nové capri kalhoty. Miluju tu barvu.

Perfektní věc místo knoflíků. A opět ta úžasná fialová  barva.

black and white vede
Skříň na privátě na bytě. Kdo viděl jenom moje oblečení doma v baráku, tak je teď asi dost v šoku:D Ano, mám toho docela dost. A jelikož pořád přikupuji nové kousky, zdá se, jako bych ty narvané skříně a věšáky viděla v mlze. Nebo je tak chci vidět. Miluju nakupování.

6 komentářů:

  1. Ta poslední fotka mě dost pobavila!! :D něco podobného mám taky, ale asi v mnohem větším provedení a mám to různě po bytu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kačenko, asi si budeš muset pořídit další skříň...:-D

    OdpovědětVymazat
  3. haha,, krásné.. a s tou skříní jsme na tom asi stejně .. =) <3

    http://eyeonmenow.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Ó Ahmad Tea je klasika!
    Dodnes jsem vlastně nepochopila, co je random, diy, uggs..
    Super blog!
    The Diary Of Pie Rette

    OdpovědětVymazat