TADY se dozvíte KDE nakupuji a spoustu dalších informací o second handech!

sobota 30. června 2012

První prázdninový

Sportuju, opaluju se, vařím, jím, bavím se, čtu, užívám si... Krásné prázdniny všem!
Od úterý mě čeká dovolená v Antverpách. Kam se chystáte Vy?

Outfit, který Vám ukážu dnes, jsem zvolila na včerejší dopolední zařizování nezbytností právě na dovolenou. Jeany jsou z bělehradské Terranovy,  tunika je novinkou v mém šatníku-je to značka Guess a pořídila jsem ji za 10Kč stejně tak opasek (s´Oliver) a kožený náramek. Kabelka je z Primarku a sandále na platformě mám z nějakého obchodu v City centru v Jihlavě. A ještě musím upozronit na brýle-díky tomu, že byly jako dárek v nové ELLE, mám svoje první pilotky. Nikdy bych neřekla, že mi takové brýle budou slušet, ale byla jsem příjemně překvapena a moc jsem si je oblíbila, velmi mě překvapila jejich kvalita. A za ty peníze?! Super! Jediné, co je fakt hrůza, jak je má šíleně moc lidí! Není nic trapnějšího, než když se s někým střetnete svými elle-pilotími pohledy..

Pořídily jste si je taky? Nebo jste si vybraly ty druhé, černé?





a nakonec fotografka se stativem:D

12 komentářů:

  1. Kabelka je supeeer ♥ Antverpy musia byť skvelé:) My sa chystáme na oneskorenú dovolenku v septembri do Londýna :)

    Pozývam na GIVEAWAY o kozmetickú sadu ;)

    www.beautybytimej.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, no tak ten Londýn ti neskutečně závidím! Strašně moc bych tam chtěla, i kdyby jen na víkend:( Miluju Anglii!

      Vymazat
  2. Juu,hrozně ti to sluší!:) Hlavně ty brýle,fakt super! Já si elle nekupuju. Na reklamy se můžu dívat v televizi zadarmo:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju!:) A s těma reklamama musím souhlasit, je to prostě strašný! Běžně si ELLE také nekupuji (ani jiné časopisy), jen když je tam dobrý dáreček :D

      Vymazat
  3. V Antverpách jsou diamanty ne? Tak nám nějaký vyfoť nebo i přivez. Užij si to :-) Jinak brýle nemám ani jedny ani druhé a tobě opravdu sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, tak to netuším.. ale jestli budou, tak určitě minimálně vyfotím ;) A mockrát děkuju!

      Vymazat
  4. moc ti to sluší :)
    já mám ty černý brýle, přišly poštou, nosit je budu až zdemoluju všechny ostatní, co mám doma :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem dostala s předplacenou Elle ty druhé, jako Ray Ban, a jsem taky spokojená. Nikde mě netlačí a jsou pohodlné. A já mám zase díky Elle své první "raybany". U toho předplatného je vždycky překvápko, který z těch dárků budu mít ve schránce. Já si Ele kupuju asi od roku 1997 a jelikož jsem konzerva, tak na tom nic neměním, ať je kvalita jakákoli :-D!
    Jinak my jedeme na dovču na Samos - potřebuju alespoň jednou za rok moře a Řecko!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší..Nějakou takovou kabelku bych taky potřebovala!!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja mam taky aviatory, ale nelibi se mi to zabarveni a tak radeji nosim RayBan mirror aviator a nebo i wayfarery klasicke :)

    OdpovědětVymazat