TADY se dozvíte KDE nakupuji a spoustu dalších informací o second handech!

čtvrtek 14. června 2012

odměny

 Včera jsem zvládla poslední a nejtěžší zkoušku semestru a to dokonce na výbornou, a tak sem se rozhodla se za to hezky odměnit. Hned po tom jsem se proto vydala na oběd na svoje oblíbené sushi, stavila se v HM a odnesla si jednu maličkost (uvidíte v tomto příspěvku níže) a dnes to mělo pokračování. S přítelem jsme zašli na zdravé jídlo do mé milované "Bazalky" (dala jsem si rýži s robi masem na pórku a oblíbený celozrnný koláč s ovocem), a pak si ještě prošla pár obchodů a koupila si několik maličkostí. I když počasí dnes není úplně ideální, rozhodla jsem se obléknout do něčeho elegantnějšího. Kromě toho jsem si už dávno uvědomila, že díky svým sloním nohám(a především lýtkům) nemohu nosit nízké boty a tak, dneškem počínaje, se budu snažit nosit podpatky, až na výjimky, pořád. Hodně štěstí si přeju!:D

Na fotkách omluvte moje příšerné vlasy, ale vycházela jsem z domu s hlavou právě umytou a ještě mokrou..:P Ale mám na Vás otázku: uhodnete, co se od mojí čtvrteční návštěvy kadeřníka na mých vlasech změnilo? :)


 Na sobě mám:
Džínová bunda ONLY sh
růžovo-červený svetřík sh 10CZK
sukně New Yorker
lodičky Humanic
kabelka Tally Weijl
náušnice ASOS
prsten GATE



coca colu light naprosto miluju. Jelikož ale vím, že je neskutečně nezdravá, snažím se jí pít opravdu minimálně. Takže se snažím dodržovat, abych ji pila max. jednu tuto malou plechovku obden..



A jako bonus- co jsem si pořídila:

Květinové sponky do vlasů s květinami v barvě mých hodinek.

Nové bílé lodičky, měli poslední, takže byly za 39 Kč A v mojí velikosti, jéé!:)

Tyhle hodinky jsou přesně ten případ, kdy Vás něco zaujme na první pohled a něco Vás k tomu táhne. Možná jsou tak ošklivé, až se mi líbí, možná v nich zůstalo něco z jejich původního majitele, co mě donutilo k jejich koupi... Strašně zajímavé pocity:) Narazila jsem na ně v bazaru.

Tuhle věc jsem potřebovala neskutečně dlouho- červená konturka! Konečně! Vybrala jsem jednu ze sortimentu své oblíbené značky:)

PS: Kdo to ještě neví, tak na poslední chvíli připomínám, že zítra je v Hradci Králové sraz bloggerů. Kdo se chce zúčastnit, sraz je v 15:00 na Starém náměstí u Bílé věže. Podmínka je jen jedna - džínové šortky na sobě. Sama nevím, jestli se zúčastním, ale myslím, že je to skvělá příležitost poznat nové lidi s podobnými zájmy, takže kdo nemáte nic v plánu, určitě běžte!;)

9 komentářů:

  1. hmm...máš nově ostříhanou ofinu? ;) nevím, fakt nevím :D
    moc Ti to sluší, ta džíska je náádherná :)
    ach jo, kéž bych bydlela v Hradci...určitě bych vyrazila :)

    OdpovědětVymazat
  2. skvělý příspěvek a ulovené kousky (boty za 39,-? ááá!).. a změna ve vlasech.. hmm žeby nová barva?:)
    krissfashionstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Máš kratší vlasy! :-) Jinak prosímtě ty máš sloní lýtka? Mamka se ségrou říkaly, že tě viděly v sekáči a jsi prý hrozně hubeňoučká, ještě víc než na fotkách. Takže epi epi ep, nevěřím ti to! :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ta džíska je super! :) A k tomu srazu, ty džínové šortky se prý zrušily. Podle mě je teda lepší, aby šel každý v tom, v čem chce. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná džíska:)
    Škoda, že to čtu až teď a už ten sraz nestíhám...

    OdpovědětVymazat
  6. Já si eleganci představuju asi trochu jinak, asi bez té džínové bundy. Jinak gratulace k poslední zkoušce!:) TAN

    OdpovědětVymazat
  7. Ty botky jsou úplně super! .)

    OdpovědětVymazat
  8. moc Ti to sluší!
    ta džíska nemá chybu

    OdpovědětVymazat