TADY se dozvíte KDE nakupuji a spoustu dalších informací o second handech!

pondělí 18. června 2012

HADRY!

 Dnes jsem si pro Vás připravila ne úplně tradiční random fotografie, ale takový "hadro-random!":D Uvidíte nějaké nové kousky, různé materiály a kombinace vzorů a barev..
Mám teď v zásobě spoustu fotek a námětů na články, tak se snad máte na co těšit:) Pěkný večer!


second hand+HM combination
Oblečení připravené k prodeji



Nové plavky značky HM, v sekáči za 20Kč!:D
V oblékání miluju kontrasty
A nakonec nová vychytávka, kterou jsem objevila v sekáči!Z obou stran jsou prostory na spoustu válečků oblečení, super věc! Teď jen jak dlouho to pod tíhou mého oblečení vydrží :P

4 komentáře:

  1. Super úlovky, ty teda umíš nakupovat!

    OdpovědětVymazat
  2. někdy bych chtěla vidět všechny tvoje "hadry" pohromadě :-D to snad člověk ani neunosí, těším se na nové články! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já chci taky chci tričko Jacka! :DDKDes ho sehnala?

    OdpovědětVymazat
  4. závidím úlovky:) to mi připomíná, že už jsem dlouho nebyla v sh!
    krissfashionstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat