TADY se dozvíte KDE nakupuji a spoustu dalších informací o second handech!

pátek 11. května 2012

H&M opening

10.května proběhlo v Hradci Králové slavnostní otevírání několika nových obchodů v obchodním centru Futurum. Já s Adélkou jsme se rozhodly vydat se tam už ráno, aby jsme tam na otevření byly. Těšily jsme se hlavně do H&M , kde jsme se chystaly využít otevírací akci: nakup nad 1000Kč a dostaneš 400Kč na další nákup s tím, že si každá nakoupíme za 500Kč a 400Kč kupon si rozdělíme.
Ještě před tím, než Vám napíšu, jak nákupy dopadly, bych se chtěla v rychlosti zmínit o samé "Opening akci H&M":
 Celé to na mě působilo dost nepovedeně. Parta zaměstnanců nové pobočky, manažerů a dalších lidí pobíhajících před otevřením kolem vchodu do obchodu, fotících se, smějících se, (takový ten eemerický přístup. Hrozně mi to připomínalo mou bývalou brigádu).. a oproti tomu pár znuděných, čekajících zákazníků. Pár=bylo jich snad méně, než samotných zaměstnanců. Chápu, že se dalo čekat, že přijde více lidí (a taky že přišlo, ale až později), ale prostě to nevyšlo. Následovalo odpočítávání pouštěné z beden doprovázené pištěním zmíněných prodavačů a prodavaček. A pak jsme dostali čokoládu a vpustili nás dovnitř. Můj rozpačitý pocit z otevíračky byl ještě umocněn, když při převlékání v kabince vypadl proud a všichni jsme museli být evakuováni pryč z obchodu. Chápu, že za tohle tým nemohl, ale my s Adélkou jsme z toho všeho byly dost otrávené..
Prošly jsme si zatím ostatní nově otevřené obchody, ale žádný Nás extra nenadchnul (Gant, Pepe jeans, Tally Weijl, velký New Yorker, několik obchodů se sportovním oblečením, jedna parfumerie, .. Snad jen Lindex nás potěšil.)
Pak jsem se vrátila do H&M, kde už panovala atmosféra o poznání lepší a já si v klidu vybrala své věci. Nakonec to dopadlo tak, že jsem se sama vypořádala s výzvou utratit 1000Kč a dostat poukázku (a nebylo to těžké;D).
Líbí se mi celkové řešení prostoru, dokonce i výběr zboží je překvapivě docela veliký. Prodavačky milé, rády poradí. Nakonec má radost z toho, co jsem pořídila, přebila počáteční rozpaky a už se těším na další nákupy:)



6 komentářů:

  1. jůů,pěkné úlovky! =) na kolik vyšla kabelka? =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Yell:) Kabelku jsem pořídila akorát za ten 400,- poukaz :)

      Vymazat
  2. Skvělé.. To psaníčko a brýle a všechno je nádherné !

    OdpovědětVymazat
  3. ať žijí barvy!
    reagovala bych asi podobně, naštvalo by mě to... ale určitě pro to všechno bylo nějaké vysvětlení, ale jak jsi psala, nakonec vše dobře dopadlo:)
    http://krissfashionstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak-jsem teď hoodně na barvy-žádná černá apod.;)
      A ten opening byl fakt divný, ale apsoň, že jsem dobře pořídila:)

      Vymazat