TADY se dozvíte KDE nakupuji a spoustu dalších informací o second handech!

pátek 25. května 2012

Co nového v šatníku?

Docela dlouho tu nebyl žádný nákupní příspěvek, takžeee... Jak už jsem psala, ve středu jsem byla nakupovat, ale to jsem pořídila spíš kosmetiku (mám novou závislost, ale o ní až v dalším článku). Věci, které Vám představím dneska jsem ale pořídila v průběhu tohoto týdne od neděle do čtvrtka. Kromě nich jsem si také koupila nové sportovní oblečení /bundičku a kraťasy Puma a cyklistické rukavice/, protože v neděli odjíždím na týdenní cyklo-turistický kurz. Uf! Co vy, máte už školní výlety za sebou?

  • Moje první plátěné kalhoty, které jsou na léto to úplně nejpohodlnější!! Vybrala jsem tyto v šedém melíru v 7/8 délce /20Kč/
  • lehoučké triko HM s baletkami /10Kč/
  • mintový cardigan /10Kč/
  • úplně nové fialové tílko HM se bude hodit právě na kurz /10Kč/
  • A svetr Levi´s, který si budeme půjčovat s Bráchou /10Kč/

  • Přesně takové šaty, jako jsou ty hnědé, jsem sháněla! A narazila jsem na ně v sekáči, za 70Kč a jsou původně z HM.
  • Kombinace růžové a oranžové barvy mě docela baví. Je to neotřelé a skvěle to sedne do mé barevné nálady:) Nikdy nezapomenu, jak jsem si na sebe v sedmé třídě vzala růžové kalhoty a oranžové tričko a maminka mi za to šíleně vynadala, že vypadám strašně a ať nikdy, NIKDY nekombinuji tyhle barvy dohromady. No, uběhlo pár let a i maminka je z mého nového svetříku nadšená:-) /10Kč/
  • Značka Zoo York není úplně můj styl, nicméně materiály mají kvalitní a tyhle šaty se mi opravdu líbí. Jsou dlouhé asi po kolena, mají zajímavý střih, krásně sednou, .. a stály mě jen 40 Kč
 
Tohle je koláž značkových věcí, které se mi podařilo ukořistit:
  • Když jsem při vybalování kabelek v sekáči, ve kterém dělám brigádu, narazila na tuhle kabelku DG, byla jsem si na první pohled jistá, že je to fake(jako je to u naprosté většiny značkových kabele v sekáči). Jenže pak jsem ji začala zkoumat blíž a přizvala si na to i kolegy v práci. A teď se podržte-došli jsme k tomu, že se tak na 90% jedná o originální koženou kabelku Dolce a Gabbana! Za 40Kč!:D Tady mi to ještě nedá nedopsat zkušenost, kterou jsem získala při jejím prvním "venčení". Totiž pocit, který jsem při tom měla - byl strašný!:( Jsem asi hrozně ovlivněná všemi fakey kolem sebe a strašně mi vadilo, jak je na kabelce výrazné logo značky. Vím, jak já koukám na někoho, kdo si nese podobnou kabelku a je očividné, že takový člověk si nemůže originál dovolit, nebo je to naprosto očividný fake. A i když jsem přesvědčená, že tahle moje je originální, obávám se, že kvůli tomu pocitu zůstane doma na věšáku.. Nevím, jak ten svůj pocit popsat, chápete mě, jak to myslím?
  • Sukně Valentino, o její pravosti pochyby nemám. Je z kvalitního materiálu, perfektně propracovaná, délka asi pod kolena, do pasu, áčkový střih. I když je to velikost 42, tak za 10Kč jsem ji tam nemohla nechat (a docela mi i sedne, i když mám 36)
  • Najít svetřík nebo polo od Ralpha Laurena v sekáči není žádný extra kumšt. Ale tenhle roláček má ten úplně nejpříjemnější materiál a i když už byl nošený, vypadá pořád jako nový. Za 10Kč.
  • Z tohohle cropped svetříku z TOPSHOPU mám obrovskou radost! Má vycpaná ramena a oblečený vypadá vážně úžasně! 10Kč.
...kromě toho ještě nemám vyfocenou klasickou béžovou pouzdrovou sukni, krásně padnoucí červené body s krátkým rukávem/obojí po10Kč/ nebo třeba kabelku Gap a další kousky, které Vám ukážu zase příště.. Tak co z toho, co jsem Vám dnes ukázala je Váš favorit?:)


12 komentářů:

  1. topshop svetr a ty šaty hnědé. to jsou skvosty! chci tvoje sekáče! ihned seznam! :D

    OdpovědětVymazat
  2. ach jo...název sekáče si asi vezmeš do hrobu co :D

    OdpovědětVymazat
  3. nádherné úlovky! také mě čeká třídní výlet na kolech, tak jsem docela zvědavá. co se týče výrazných log - se sestrou si většinou půjčujeme oblečení, ale jediné, co ji nechávám pro sebe, je guess (pravá) kabelka, protože také moc nemám ráda velká loga...
    krissfashionstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. můj favorit je minty svetr a triko s baletkama :-) jinak s tou kabelkou bych to měla asi úplně stejně...

    OdpovědětVymazat
  5. prosímtě do kterého sekáče chodíš na tak skvělé kousky? dík :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné úlovky, nejvíc se mi líbí ty hnědé šaty...na značky mám taky docela štěstí, hlavně věcí Topshop mám ve skříni spousty a přitom jsem nikdy do Topshopu nevkročila:)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš naprosto dokonalý vkus, nechápu, že jsem Tvůj blog neobjevila už dávno, nemůžu se od prohlížení vůbec odtrhnout. Myslím, že tu budu pečená, vařená :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten pocit mám taky když si vezmu kabelku od vuittona, i kdyz jsem ji kupovala za 30tis. tak si určitě každý myslí že mám padělek, asi budu ssebou muset nosit účtenku :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Kabelka a svetrík z Top shopu úplne super ♥ . Love it.

    www.beautybytimej.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásný věci :) obdivuji :) docela by mě zajímalo kam to všechno oblečení dáváš :) to musíš mít nafukovací skříně né?:D

    OdpovědětVymazat
  11. tak ke kabelkam mame stejnej postoj a stejne bych si ji ani nekoupila za "plnou" palbu nemam tyhle ologovane veci celkove rada.

    OdpovědětVymazat