TADY se dozvíte KDE nakupuji a spoustu dalších informací o second handech!

čtvrtek 24. května 2012

crazy

 Období mých bláznivých kombinací pokračuje. Tentokrát jsem se nepustila jen do barev, ale i do vzorů a potisků! Černé high-waisted kraťásky s bílými puntíky jsem minulý rok pořídila v dětském oddělení značky F&F a nečekaně je doplnila neonově zeleným tílkem s potiskem /Diesel/, z čehož vznikla pro mě neotřelá a zábavná kombinace. Tu jsem navíc podtrhla výraznými náušnicemi z dovolené a vybrala černý propínací svetřík /Mexx/-opět s bílými tečkami, ale mnohem drobnějšími, než jsou na kraťasech. Černá kabela je F&F, polobotky Gaborky mám ze sekáče.
Slibuji, že příští outfit už bude střídmější! :-)








8 komentářů:

  1. Super, moc ti to na těch fotkách sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Promiň, ale toto je hrůza. Potkat tě, tak si řeknu, že se neumíš obléct.

    OdpovědětVymazat
  3. dnes jsem měla podobný outfit, akorát s mentolově zeleným tílkem a puntíkovanou sukní:) skvělá kombinace! krissfashionstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. ta druhá fotka se mi moc líbí. Je to hodně ujetý outfit ale tak zajímavě. Líbí se mi. Za mě palec nahoru :-D

    OdpovědětVymazat
  5. je to takové hezké letní, na můj vkus teda divoké, ale k tobě to jde :-)... ale jednu připomínku bych měla: TY BOTY vypadají jako kdyby si je podědila po dědovi :-/.

    OdpovědětVymazat
  6. bez těch bot by to bylo fajn, takhle to zkracuje nohy...

    OdpovědětVymazat
  7. Kdybych měla účet tak nepíšu jako anonym, to jen pro úvod aby někdo nerýpal že jsem anonym tak si kritizuji o 106. Upřímně, vypadáš zde jako maškara. Jsou outfity, kde vypadáš naprosto skvostně, kombinace jsou opravdu neotřelé a příjemné na pohled, ale potkat tohle na ulici tak se zježím a řeknu si "pane bože co to je".... je škoda, že ačkoliv máš vzácnou schopnost vyštrachat v sekáčích super kousky, tak že je né až tak často dokážeš zkombinovat.
    Nejsem žádný módní guru, to ne, ale co je moc to je moc a myslím, že i kritika by měla být součástí každého blogu.
    Michaela

    OdpovědětVymazat
  8. Svetřík je naprosto super! Kraťasy a boty mi moc nesedí, ale to neznamená, že je to špatné:)

    OdpovědětVymazat