TADY se dozvíte KDE nakupuji a spoustu dalších informací o second handech!

úterý 24. ledna 2012

Second hand, sekáč, hrabák, thrift store, oblečení z druhé ruky, ..

Jedni z mých nejlepších kamarádů z řeznictví jsou second handy a oblečení a doplňky pořízené tam. Miluju nákupy v sekáčích a když si na sebe pak můžu obléct oblečení od hlavy až k patě za pár korun a od pohledu to není poznat. Tady je malé srovnání, kolik tenhle outfit mohl původně stát a kolik stál mě po nákupu v second handu.







                     
                Kolik by to mohlo stát?
Gepardí sukně (značka?)800 CZK                       
Vínové triko HM300 CZK                         
Trench Vero moda1200 CZK                      
Kozačky nad kolena (?)1000 CZK                      
Celková cena: 3300CZK                        

                    Kolik to stálo mě?
Gepardí sukně (značka?)→40 CZK
Vínové triko HM10 CZK
Trench Vero moda30 CZK
Kozačky nad kolena (?)50 CZK
Celková cena: 130 CZK

"Ušetřila jsem" asi 3170 CZK. Tak co, už běžíte "hrabat"?:)

5 komentářů:

  1. Wow! ty jsi prostě sekáčová královna! Tady v Brně je většinou v těch lepších sekáčích všechno přebrané :( a mimochodem, skvělý název blogu!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta leopardí sukně je boží!

    OdpovědětVymazat
  3. Mockrát Vám děkuju, dámy!:))

    OdpovědětVymazat
  4. Na té fotce, kde jsi jen v sukni a svetříku vypadáš skvěle! Hrozně moc se mi líbí, jak jsi to sladila!

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych sice brala jen ten plášť, ale za 30,- ti ho vyloženě závidím:)

    OdpovědětVymazat