TADY se dozvíte KDE nakupuji a spoustu dalších informací o second handech!

pátek 27. ledna 2012

Polka dots

Od chvíle, kdy jsem poprvé viděla šaty módní návrhářky Stelly McCartney z kolekce a/w 2011 na herečce Liv Tyler (nebo později na Kate Winslet) jsem věděla, že něco takového nesmí v mém šatníku chybět! Když jsem později vyhrála na blogu u Verči giveaway s kapesným 30 dolarů na nákup na eshopu romwe.com, neváhala jsem ani chvíli..
O tomto trendu se dočtete například TADY

Moje volba z romwe.com
 Šaty v tomto stylu ale seženete teké například na ASOSu (třeba tady, nebo tady), ..

Kromě halenky by mi měly přijít také troje punčochy, jejichž výběr jsem však neměla možnost ovlivnit (nebo o tom aspoň nevím:D). Žádná z věcí mi zatím nepřišla, takže zatím se stále těším na balíček ..:)

Co říkáte na tenhle trend vy? Líbí, nebo nelíbí? A zajímalo by mě, co byste si na mém místě na romwe vybraly vy?

4 komentáře: