TADY se dozvíte KDE nakupuji a spoustu dalších informací o second handech!

čtvrtek 20. září 2012

Dneska drsně

Snažím se Vám teď ze všech sil vynahradit, že jsem v posledních týdnech na blog úplně kašlala-proto teď příspěvek každý den (a taky pro to, že bych měla dělat bakalářku, znáte to..:P:D) Dnešní outfit je přesný opak toho, který jsem Vám představila v minulém příspěvku. Na tom rozdílu je vidět, že můj styl rozhodně není přesně definovatelný, ale mění se podle nálady. A dneska jsem měla náladu na něco drsnějšího, proto jsem vytáhla svůj křivák(Hallens), masivní náhrdelník(HM) a vše doplnila novou sukní s ostrým, výrazným vzorem a barvou(NewYorker, pořízená v pondělí-zlevněná z 250CZK na 29CZK). K tomu mi perfektně sedly černé lodičky, které jsou doplněny stříbrným řemínkem(Deichmann), dále sluneční brýle(HM), výrazný černý prsten s gepardem(HM), klasické černé silonky a hodinky bez kterých teď ani ránu...Tričko jsem zvolila rafinované šedo-černé s třásněmi a krajkou(aukro)-líbí se mi jeho kombinace se sukní-myslím, že se perfektně doplňují a klidně bych si pořídila i takové šaty! Ale samozřejmě chápu, že na někoho může být až moc divoká..ale přesně taková je moje dnešní nálada! A jaká je ta Vaše?:)

6 komentářů:

  1. Úžasný outfit, tenhle styl se mi moc líbí ;-) a nejlepší outfity vznikají když se oblékáš podle toho co ti sedí a v čem ty se cítíš nejlíp ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. kdyby ty šaty byly rozdělené na vršek a spodek, tak by se mi líbily mnohem víc! každopádně ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  3. taky se oblékám podle nálady a tímpádem v žádném stylu. PS. je super, že teď budeš přispívat častěji! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. New Yorker a 29kč za sukni???? O_o proč já tam taky nechytím nějaké takové akce???
    Asi proto, že tam už skoro nechodím kvůli tomu, jak je to tam drahé..

    OdpovědětVymazat