TADY se dozvíte KDE nakupuji a spoustu dalších informací o second handech!

úterý 7. srpna 2012

V nákupním centru

 Ahoj! V minulém příspěvku jsem se zmiňovala, že jsem nedávno byla na nákupech v jednom obchodním centru. Původně jsem jela spíš jako doprovod kamarádce, která si chtěla nakoupit ve slevách s tím, že aspoň zajdu na své milované sushi. Nakonec jsem ale slevám neodolala ani já (nečekaně) a domů si odvážela několik nádherných kousků, které Vám budu postupně představovat v dalších navazujících příspěvcích. Dnes tedy žádný new-in, ale klasický outfit post: co jsem měla během nákupů na sobě. Můžete také vidět moje nové vlasy. Rozhodla jsem se jít do tmavší rezaté a jsem naprosto nadšená!! Vlasy mi dělal kamarád kadeřník Jan Jirka a s jeho prací jsem byla maximálně spokojená! TADY je odkaz na jeho facebook.
Jak Vám se líbí mé nové vlasy?



 na sobě jsem měla: 
šaty New look
pásek Dior vintage
kabelka New look
prsten HM
boty na klínu Forever21
..a milovaná zmrzlina z Fruitissima♥




vyzkoušela jsem si neskutečné množství oblečení! Místo těchto šatů jsem si nakonec vybrala jiné.)

Další dobrota z Fruittisima - výborný, zdravý nápoj z čerstvých malin, bílého jogurtu, zmrzliny z 80i % ovoce a s kapkou mléka,..

a tohle je klasika: 24 ks sushi maki s lososem. Moje nejoblíbenější jídlo.

15 komentářů:

  1. Teda jsi vážně kočka! Ty šatičky ti strašně moc sluší! A vlásky jakbysmet! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty co máš na sobě ti strašně seknou a jsi v nich štíhlounká! A měla sis koupit ty růžové, jsou super!

    OdpovědětVymazat
  3. Teda to se povedlo - jak vlasy, tak šaty - jsou nádherný a Tobě úžasně seknou! Jinak suši už musím taky konečně ochutnat :-) Já si teda teď poslední dobou ve Futuru oblíbila menu v Mangaloo, mezi tím vším smaženým je to tam příjemná změna... A stejně tak se musím vždycky stavit i ve Fruitisimu, ty jejich zmrzliny jsou prostě úžasný :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ty šaty jsou nádherné a zbožňuju sushi!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šaty z příspěvku ti strašně seknout a ty růžové sis měla koupit taky, jako by byly šité přímo na tebe !!

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, ty vlasy jsou super, Honzik je prostě jednička! A šaty ti vážně skvěle padnou ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ach, chci ty šaty z New Look, miluju tuhle značku :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Přidávám se k pochvalám, ty šaty ti vážně moc sluší, Kačenko.:-) Hrozně se těším, až vyrazíme do Futura spolu.:-*

    OdpovědětVymazat
  9. Takhle máš ty vlasy vážně suprácký

    OdpovědětVymazat
  10. Vlasy jsou moc pěkné. Řekla bych, že ti zatím nejvíc sednou.:)

    OdpovědětVymazat
  11. Šaty krásné,vlasy taktéž.Ty růžové moc nemusím,ale jsem už jiná věková kategorie,ale pokud má holka na ně postavu a je soudná,dají se.

    OdpovědětVymazat
  12. Sluší ti to! Ty šatky jsou krásný!:)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc ti to sluší :) Ty vlasy máš supeer spolu s šatami a botami :) A tu zmrzku určitě taky brzo zkusímm :)) Vypadáš s tím sushi tak vznešenš oproti těm mekáčovým hranolkám :D

    OdpovědětVymazat
  14. Není to jedno východočeský město?:D

    OdpovědětVymazat