TADY se dozvíte KDE nakupuji a spoustu dalších informací o second handech!

čtvrtek 26. července 2012

Obsah

 Dnes mám pro Vás slibovaný obsah tašek z nákupů v Praze. V naprosté většině případů, kdy podnikám právě na nákupy do hlavního města, jedu do Palladia. Důvodů pro to mám hned několik: přímo tam se nachází stanice metra, je to blízko centra a jsou tam všechny obchody, které "potřebuji";P Vždy se nejvíc těším do TOPSHOPu, protože je to pro mě přímo "gejzír" inspirace a to nejen, co se jejich zboží týče, ale také zákaznic, které v tomto obchodě potkáte... Dále většinou nezapomenu navštívit HM, LUSH, Sephoru, FF, apod. Zkrátka hlavně obchody, které v našem krajském městě nejsou. Když se v obchodním centru pořádně vyřádím, projdu si ještě ulici směrem k Václaváku, kde nevynechám Zaru, Mango a Desigual. No a pak projít celý Václavák a svalit se na zem vyčerpáním...:D



omluvte prosím špatné světlo. Fotila jsem to pozdě večer, když jsem přijela domů..

Takže co jsem si na nákupech pořídila:
  • neskutečné množství jídla a pití
  • naprosto skvěle padnoucí červené kalhoty a džíny jsem pořídila ve slevách v KappAhl - 1+1levnější kus zdarma.  Díky tomu jsem ušetřila 1300Kč:)
  • rozjasňovač Sephora
  • černý svetřík+světlá halenka orsay (uplatnila jsem poukázku na 120Kč, která mi přišla k narozeninám. (Za to to členství stojí!Takže kdo ho ještě nemáte...!;))
  • boty s lesklou špičkou Zara
  • a odvážné, ale vysněné šaty TOPSHOP, které rovnou můžete vidět na mně:



Také rády nakupujete v Palladiu?:)


14 komentářů:

  1. nákupy v Praze jsou naprosto super!:) dobré úlovky

    OdpovědětVymazat
  2. Wow a ještě jednou wow, ty šaty jsou naprosto luxusní! :-) I ostatní kousky ale stojí za to

    OdpovědětVymazat
  3. Není to z té Sephory náhodou podkladová báze? Co já vím, tak rozjasňovače mají jen pudrové :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konkrétně je to "rozjasňující pokladová báze". Takže máme pravdu obě;)

      Vymazat
  4. Kdybys pod nimi neměla podprsenku, tak by to bylo super, ale takhle jsi to podle mě celkem zazdila :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych pod nimi neměla podrpsenku, tak bych si je nekoupila,protože jsou průhledné a jsou pak vidět bradavky;D Plánuju pořídit si pod ně jenom takové ty košíčky na prsa,protože mi taky přijde škoda, že je tam ta podprsenka vidět. A nebo si pod to rovnou pořídím nějakou červenou podprsenku s krajkami, co říkáš?!:D

      Vymazat
    2. Já si myslím, že kdybys neměla klasickou podprsenku, ale třeba tělový korzet, tak by to vypadalo skvěle :) Takhle mi tam vadí jen to, že je vidět spodek podprsenky a kus holé kůže pod ní :)

      Vymazat
    3. Tak to jsem nevěděla, že až takhle průhledný jsou, tak to promiň :D Ale ten korzet by se mi pod tím taky líbil :)

      Vymazat
  5. JJ, klasika Topshop, tam se také chodím ráda koukat:) Ale některé jejich kousky jsou na mě moc odvážné. Nejvíc se mi líbí ty boty a ten černý svetřík. Stavám se tvým novým čtenářem :)

    http://michelleandherneverendingstory.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. ty šatičky jsou úžasný ! moc ti sluší :) jinak pěkné věci sis koupila !

    OdpovědětVymazat
  7. Já nechci rýpat, ale nemáš ty šaty naopak ? :D Na fotce na zemi mají tu síťku rovně, ale na těle do V ? Nemyslím tim nic špatného, jen moje zvědavost :)
    A koupila sis krásné věci, nejvíc se mi líbí boty!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo, máš moc dobrý postřeh!:) Pravda je taková, že šaty jsem si koupila ve velikosti 40 (byly poslední) a protože mi byly velké, tak jsem si je musela trochu upravit-mimo jiné jsem si je vepředu takto nabrala do výstřihu do V ;)

      Vymazat
    2. Vůbec nevim, jak jsem si toho všimla :D normálně si detailů nevšímám :)
      Tak to je super, že si je takhle umíš upravit :) seš šikovná.

      Vymazat
  8. Pěkné úlovky! Ty šaty sou bomba a botky taky. Mít prsa tak si takové šaty pořídila. :D :)

    OdpovědětVymazat