TADY se dozvíte KDE nakupuji a spoustu dalších informací o second handech!

úterý 17. dubna 2012

Na polské tržnici

Dnes jen rychlo příspěvek. Fotografie je z minulého víkendu, kdy jsem byla s bráchou, přítelem a taťkou na výletě v Polsku. K tomu odjakživa neodmyslitelně patří návštěva tamní tržnice kde velmi ráda pořizuje své garderóby většina mých spoluobčanů. My si odtamtud vždy odvezeme několik obrovských balení kukuřičných křupek, které s bráchou milujeme, a pánové tam ještě nakoupili spoustu klobás, které však já zrovna moc nemusím.Zvolila jsem oblečení v hnědých tónech. Kalhoty jsem pořídila v Portugalsku, trench mám už dlouho a pořídila jsem ho v jednom outletu, baleríny jsou z Deichmanna a kolem krku mám svůj oblíbený šátek s ptáčky(sh). Jo a ta mikina na mojí hlavě, to je nějaká polská značka kterou neznám, ale důležité je, že vytváří celkový vzhled mého trendy outfitu:PD


Mějte se krásně a pěkný týden!:)

4 komentáře:

  1. Ta mikina mě pobavila. :D
    Sluší ti to. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani si nedovedeš představit, jak jsem byla vytočená, když jsem tu mikinu na fotce viděla:/ :D
      A děkuju!:)

      Vymazat
  2. :DDD Pěkná mikča :DD Jinak souhlasím s Terezou, velice Ti to sekne.
    The Diary Of Pie Rette

    OdpovědětVymazat